IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Tuesday, 26 March 2013

Cuti Sekolah.

Assalamualikum dan salam sejahtera
semua. heheh ^^v.

Hai korang! so, amacam cuti sekolah? best?!?! hahahaha of course lah kan. Dapat rehat-rehat kan. Haha tapi izzah tau mesti korng tk enjoy sgt kn sebab ada homework kan hahhaha. Ye lah, biasa lah semua tu. Kalau cikgu-cikgu tak kasi homework jangan harap lah nak tengok buku pun tak nak. Jeling pun tak. Hahah.

Korang pergi mana cuti sekolah ni? Paris? London? Korea? hahaha. Walau apa pun tempt yang korng pergi, walau korng tk suka, tk mengapa lah. Korang boleh simpn semua tu sebagai kenangan bersama keluarga. Daripada tak pergi mana-mana kan. Hmm.

Mungkin semua orang sibuk membaca buku , buat homework, gosok baju sekolah. Hahaha ye lah. Bukan lama lagi pun sekolh nak mula. 4 hri lgi rsanya. Hmm. Tk apa lah. Buat persediaan dulu. Nnti tk payh lah penat-penat. Rushing kang. Haa. 

Jadi Izzah rasa sampai sini je lah kot entry utk kli ini. Oh, jngn lupa follow TWITTER Izzah dan LIKE FANPAGE IZZAH ok. Heheheh :) *link ada di perkataan yg izzah besrkn tu ok. Bye.

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA!!! :DDDD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari