IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Wednesday, 1 February 2012

Sekolahhh :) (Sukan)

Yow ! Hehe :)
Izzah nak cerita kat korunk ni :) semalam , Izzah ada lah sukan enn ??
Hehe , semalam hari selasa lah 

Jadi Izzah nak ceritaa ni :) nak tau takk ??
Jom lah baca !!!

Mula mula kita orang daripada kelas yang tingkat 4 yang atas sekali tu , pergilah turun ke padang dengan terkedek-kedek nye enn ?? Then , kita orang yang perempuan ni , kena beratur untuk ambil permainan kat bilik stor sukan. Kebanyakkan nya ada yang ambil gelung jerr  , ada lah sesetengah tu ambil bola jaring , hehe !! tapi , bukan nak main pon , nak jaringkan tak dapat , sebab jaring tu tinggi sangat , lompat pun tak de gunaa :) Hihi :) Lepas dah lama-lama tu , kita orang Izzah , kawan Izzah Idayu , Puteri , kita orang rancang nk buat kereta api gelung , lepas tu Kita orang bertiga ajaklah dorunk masuk kat kereta api gelung uh ! Then , Puteri yang sebagai pemandu tanya lah , Cik nak pergi mana ?? Kawan Izzah kata nak pergi Singapore -.-'' Tak masuk akall.. Then dah sampai , Kita orang pon berhenti main , sebab dah penat enn ? Pergi kat beg masing-masing and minum lah air :) Nyaman skit tekak Izzah ni :) yumzyyyumzyy :) Izzah rasa itu je kowt yang Izzah ingatt :) Hehe ok.

-Harap Korunk Gembiraa-

-Komenn yew-

-Bye-

0 Comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari