IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Monday, 6 February 2012

Cycling Pukul 11:00pm bersama Keluarga :)

Assalamualaikum :)
Izzah baru je balik rumah dengan berpoloh-poloh nya ! Haha! Izzah cycling dengan family Izzah tadi :) Syok oh!
Hahahahaha ! Siapa yang tak nak sihat betul ? Ceh,kalau berpeluh sihat auu :) Hehe ! Jom lah tengok apa yang jadi tadi !


Pusing-pusing kat taman berapa pusingan tah ! pening dah ! Izzah nak kejar yang lain tak dapat :P bz

Main basikal kat tempat sunyi dan menyeramkan ! nak kejar ibu ! tak dapat ! jadi lalu dulu sorang-sorang , yang lain tercorot kat belakang heheh :) 

Lepas tu macam dekat2 oh dengan kakak Izzah ! cam nak jatoh tergolek ! jadi break dlu :) 

Lepas tu pusing-pusing lagi kat taman :) masa nak ke kiri tu , mira terjatuh ! keciannyaa ! Hehe! 

Lepas tu sambung dengan pusing kat taman tu ! sampai banyak kali :) 

Pergi kat simpang rumah and masok rumah ! and onlinee :P twitter , facebook , blog , churpchurp :)

Hehe :) rasanya ok dah kot untuk sekarang ! dan lagi satu berita terhad untuk masa ni , mungkin kami sekeluarga akan cycling lagi lepas ni kalau tak penat lah :) berrehat dlu yop ! Hahahaha :)

Korang rasa cukup ? Tekan sini dan rasa dulu ! SIGN UP NI ! BOLEH JADI KAYA BETUL-BETUL! >> Klik Sini Je Tau Dan Sign Up !

Thanks kalau dah sign up (bagi orang yang tak sign up Izzah tau mesti dorang tak nak jadi kaya hikhik)
Apsal lah akak aku ni ? masok topic Dettol Cool Giler plak ! Ayooo :P
Heheh :)

Ok untuk masa ni skit aja dong :) hahaha !


Assalamualaikum :)
~Bye~

SWEET 06.02.2012 

0 Comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari