IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Saturday, 28 January 2012

Smile Izzah Smile !

Hey Korunk , cuba smile skit hehe :)
Jom lah ikot Izzah ! kita  sama-sama SMILE LEBAR :)
HEHE,
Jangan lupa pulak  setiap kali kita berjumpa dengan guru , kawan ibu/bapa
atau sebagainya kita haruslah bersenyum ye ??

Kalau tak senyum nanti , TAK MANIS lah !!!
Hehe , nanti orang tak suka nak berkawan dengan korunk.

Sbb muka korunk asyik muram aje!!
Tengok ?? kan dorang tak nak kawan dengan korunk semua!!
Jadi senyumlahh :) Kan bagus skit , dan Manis ! dan ramai orang nak berkawan dengan korunk ni :)
Jadi Cubalah setiap masa senyum !! walaupun tengah main game korang tu !

Senyum aje , apa salahnya ?? hehe ,,, jadi jangan nak muram sangat ye ?
Kita senyum sama-sama !!

SENYUM SATU MALAYSIA !!

-BUBYE-
SENYUM SIKIT !

0 Comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari