IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Saturday, 28 January 2012

Selamat Malam wahai Blog Reader[s] ku :)

Hey korunk :) 
baaaaaa !!
Hehe , satu entry yang bagos untuk susasana malam yang indah ni :)
Izzah suka bertutorial , sambil tu Izzah suka post entry :)
Yaww , hehe ... Izzah tak suka tulis banyak-banyak ni , kang penat
tangan Izzah .. hehe , kalau lyssa , tak penat ke tangan 
dia menaip semua entry dia tu ?? fuhh !! mesti lah PENATT !!

Tapi , Izzah suka , bukan macam korunk,
Hikhikhik
Jokking je , gila korang tak suka menaip banyak-banyak ??
hehe :P 
Yo ! Izzah tengah racing ni lawan type sapa paling laju dengan kakak Izzah.
Heheh :P ,
Izzah menang :P
Huhu !!
Apa kurangnya dia tuu ?
Yoo :P
KK , 
-BUBYE-

0 Comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari