IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Saturday, 28 January 2012

Header Izzah ditukar setiap Minggu/Hari

Hey Korunk :) Nak tau skit rahsia keceriaan blog Izzah ??
hehe ! Rahsia nya ialah , sebab setiap hari atau minggu ,
Izzah akan buat header baru untuk blog Izzah :)
Jadi nampak Izzah edit skit kan ???

Tapi , Izzah tak buatkan untuk korunk lahh .
Sebab Izzah tak pandai nak buat Tempahan apa semua tu !
Kalau Izzah pandai , dah lama dah Izzah buat kan tau ?!
Hehe , ada je kat tuto lyssa tu ! tapi Izzah malas !

Nanti ramai pulak yang nak kan Header !
Penat Izzah !! lagi pun ,
kalau macam Izzah buat korunk punya je lah setiap hari.
Izzah punya ?! dah ketinggalan kat belakang !!

Hehe , Jadi tu je lah cerita untuk hari ni!
-BUBYE-

0 Comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari