IZZAHASHARI[DOT]BLOGSPOT[DOT]COM

Thursday, 22 December 2011

Macam mana nak guna Ctrl+F

Harlow..
Kita teruskan dengan tajuk kita hari ni , okay ??
okay..izzah nak ajar macam mana nak cari perkataan dengan lebih senang :)
Ni cara-caranya , meh izzah ajar korang semue :)
________________________________________________________________________
Korang nampak ada tulis Ctrl kan kat keyboard korang ???
then ,,
Korang nampak ada tulis huruf "f" kan kat keyboard korang ??
okay ... kalau dah jumpe ,
jom kita teruskan :)
pergi kat page yang korang nak cari perkataan tu , lepas tu ,
tekan Ctrl dan f dengan serentakk !!
Nanti akan keluar sesuatu 
kat atas belah kanan :)
Nampak kan ?? dan taip lah apa yang korunk nak cari tu kay ??
Okay ..
BUBYEEE!!!!
Gud Luck too :)


0 Comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
This blog fully designed by IZZAHASHARI | Dont copy my tutorials or my entries ! | Alright reserved by IzzahAshari